Wyświetlenia

poniedziałek, 20 października 2014

Być jak Shakira

Umieć tańczyć, marzenie, które próbuję spełnić.
Zbliżam się do celu dzięki mojemu wspaniałemu przyjacielowi Danielowi z Kolumbii. Cierpliwie uczy mnie salsy, bachaty i merengue. Podobno idzie mi coraz lepiej. Staram się jak mogę, ale póki co nie potrafię ruszać się jak Latynosi. Łapię się na tym, że kiedy tylko z mojej playlisty poleci któraś latynoska piosenka- kręcę się, ruszam i ćwiczę kroki.
Oprócz skrępowania i zakwasów, taki taniec wieczorem bardzo relaksuje i pozwala oderwać się od zmęczenia i stresów. Poza tym, po prostu fajnie umieć tańczyć. Korzystam ile mogę, bo ku mojej rozpaczy Daniel jest w szkole tylko na jeden semestr i w grudniu wraca do Kolumbii. :((((
Liczę, że do tego czasu zrobi ze mnie tancerkę na miarę Shakiry! ;)

dorzucam przebój, do którego tańczymy merengue: https://www.youtube.com/watch?v=DyE0zBKW-Qg :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz